tospikaskim ya kuzum canın tatlı diye normal doğumdan korkuyorsun da sezaryeni senin yerine başka biri mi oluyor sanki 😅 bence o daha korkutucu, en azından normalde çekeceğin ne varsa doğuma kadar çekiyorsun ki ağrı kesici de alabiliyorsun, ama bebiş doğduktan sonra bitiyor ağrıların ve hasta gibi yatakta kalman gerekmiyor ama sezaryenin ağrısı haftalarca sürebiliyor, bebeğini kucağına alamayanlar var dikişler yüzünden falan 🫣 yani her türlü ağrısı sızısı olacak, dünyaya bi can getiriyoruz o yüzden o kısmı düşünme derim 😅