Yigitinannesiiii canım biz 400 lira ödeme yaptık . Ortalama bir saat sürüyor benim kasılmalarım çok olduğu için uygun pozisyonlari bazen yakalayamadık doktor pes etmedi tam 2bucuk saat benimle ilgilendi . Yetmedi bu cuma yine çağırdı . Yani kesin emin olmadan bırakmıyor bakmayı çok profesyoneldi👍👍