Yigitinannesiiii Antakya’da yaşıyorum canım bende . Defne hastanesine gidiyorum Raziye Keskin Kurt hanımefendiye . inanılmaz memnunum . Daha geçen hafta detaylı ultrasona gittim özelde ondada Selahattin Mısırlıoğluna gittim . Dakikalarca bebeğimi inceledi tüm herseyine baktı memnun kaldım 👍👍