Bsra2888 Kızlar akademi Hastanesi’nde onerebileceginiz kadın doğum doktoru var mi hamile değilim ,hamile kalmak için eşimle gitmeye karar verdik varsa yazarsanız sevinirim ☺️
Yigitinannesiiii Bsra2888 erdem turhani tavsiye etmislerdi bana cnm ama gitmedim devlete gidiyorum ben
SenaDerin Bsra2888 canım araştırma hastanesinde bi doktor varmış ona çok iyi diyolar doç Mehmet fatih karslı denenebilir bence
SenaDerin Yigitinannesiiii Benim şu an 3.hamileliğim ve doktorum üçünde de Defne Hastanesi Metin Özkur’du. Çok seviyorum doktorumu o olmasa doğuramam herhalde diyorum 😅😅
Annesininportakali53 Yigitinannesiiii cinsiyet için gidecekseniz akademi hastanesi Muhammed h. Ğali kesinlikle tavsiye ederim muhtemel muayene ücreti 200 dur yani ama bütün tanıdıklarım hep ona gitti ben başka şehire evlendim bende orda olsam ona giderdim giden herkes çok memnun cinsiyet konusunda koşulsuz güvenebilirsiniz 2-2.5 aylıkken tahmin yapıyor ve kesinlikle hiç değişmiyor şuana kadar giden arkadaşlarıma hep öyle yaptı kız sa kız erkek se erkek dedi ve hiç değişmedi çok guleryuzlu ve ilgili doktor kendinizi güvende ve rahat hissedebilirsiniz 🥰
Ozioz Emnok evet memnunum doğum konusunda da çok iyi olduğunu söylüyorlar(çok yakınım doğumunu onda yaptı hem de başka doktor ona sezeryan olmak zorundasın derken İlknur Hanım onu normal doğurtuyor) ve evet doğallıktan yana :)
Ozioz Emnok doğum ücreti mi 😊 eğer bunu soruyorsanız hayır çünkü doğum kasımda fiyatlar değişiyor zam geliyor falan ben de o yüzden biraz daha zaman geçsin öyle öğrenirim diye düşündüm
Emnok Arkadaşınız ne kadara yapmıştı peki benim doğum yakında hastane doktor fiyat vs araştırmaya başladım