Ben özelde imperialda Ayşe Müsellime numunede de Abdülkerim Üçüncüye gidiyorum. Ayşe hanımdan aşırı memnunum ama pahalı herşey tabi. Pazar gecesi kanamam olduğunda aradık eşimle hemen açtı bir ilaç söyledi ertesi sabahta hemen gelin dedi sıra bekletmeden aldı yanına çok şükür toparladım. Ama pahalı tabi bir muayene 315 ense kalınlığı 240 lira fakat detaylı yok orada. O yüzden numuneye arkadaşımın doktoruna gittim Abdulkerim beye. Bana gayet iyi davrandı ama detaylı ultrason için numuneyi önermedi fakülteden perinatoloji bölümünden randevu al onların cihazları çok daha iyi dedi bende öyle yaptım. Fakültede önce kadın doğumdan randevu aldım ultrasonda bakan doktor bana senin rahminde perde var dedi şaşırdım çünkü diğer iki doktorumda hiç bişi dememişti. Neyse detaylı için randevumu aldım. Sonra ertesi gün Ayşe hanımı aradığımda olabilir dedi nelere sebep olabileceğinden konuştuk aynı gün numuneye gidip doktora dedim bana ultrason yazdı bakıldı ve gerçektende çıktı. Sonra yanına çıktığımda fakültedeki cihazların daha iyi olduğunu orada devam etmemi önerdi. Şimdi kafam allak bullak ama bu hafta Ayşe hanıma tekrar gideceğiz cinsiyet için sonrasında fakültede devam ederim diye düşünüyorum.