MihrimahVeAnnesiii Özür dileyerek düzeltiyorum. Ben yanlış anlamışım 2′li ve 3′lü taramaymış. Ense kalınlığına imperial baktı fakat 2′li taramda nan için beni numuneye yönlendirdi Ahşe hanım. Sonucunu getir bana dedi bende götürdüm sıkıntı çıkmayıcada 3′lüye gerek kalmadı zaten😅