Yesim619 etraf ne demiş hiç umursamayan bir insanım korkum da yok açıkçası normal ya da sezeryan bebeğim sağlıklı kucağıma alayım da doğum şekli pek misin değil.. benim tek korkum ilgilenilmemek bir iki kere gittim doktora doğru düzgün kullandığım ilaçları falan bile sormadı o yüzden soğudum