SecilM gaz sancısı, ağlamaları olurdu ilk 2 ay ama hergün sürekli olmazdı. Kolik bir bebek değildi yani. Haftada 2 yada 3 gün sancısı oluyordu. Her bez değişiminde karnına masaj yapardım. En önemlisi bence emzirdikten sonra sırtına masaj yapıp, gazını çıkarmak o zaman karın ağrısı yaşanmıyor. Gazını çıkardığımda sorunsuz uyur ama bazen ne kadar uğraşsamda çıkmıyor o zaman mutlaka sancılanıp ağlıyor. 3. Aydan sonra baya geçiyor gaz durumları. Çabucak geçer inşallah miniğinki de. 🤗🤗