SecilM Beş yaşında kızım var, hiç emzik vermedim. Ablamın da benimkinden büyük kızları var, o da hiç vermedi emzik. Sonuçta sentetik bir şey, niye emip dursun ki? Kimi çocuğu da emzikten ayırmak da ayrı dert oluyor, 4 yaşına gelip emzik emen çocuk var. Ben hiç gerek duymadım. Bebeğe gaz olmasın diye beslenmeme çok dikkat ettim, gaz yapacak şeyleri hiç tuketmedim yenidoğan döneminde. Her emzirmeden sonra omzunda yarım saat kadar dik tutup, sırtına pışpışladim. Zaten çok gazlı bir bebek değildi, bir-iki ay da Biogaia kullandık, böylece gaz ve ağlama sorununu minimumda geçirdik.