Hiç emzik kullanmadan bebeğini büyüten var mı? Çok merak ediyorum bu konuyu. 1 aylık bebeğim var, emzik kullanmıyorum, aslında hiç taraftar değilim. Ama sürekli meme isteği, gaz sancılarından dolayı vermeyi düşünmeye başladım. Emzik niyetine kullanıyor memeyi. ☺️