Her sigara başlığında “bırakabilsek bırakırdık, elimde değil, yapamıyorum” diye ağlaşıp kendi gibi bebeğini zehirleyenlerden teselli bekliyorlar. İçmeyen ne anlarmış bir de. Hayatta empati kuramayacağım nadir kişilerden biri hamileyken sigara içenler, bile bile kendi karnındaki bebeği zehirliyorsun. Bırakamıyorum falan acizlik sadece, kendinizi kandırmayın. Gidin profesyonel yardım alın. Burdakilerin hiçbiri doktora, psikologa vs gitmemiştir sigarayı bırakacağım yardım edin diye kesin. Ama derdiniz içinizi rahatlatıp içmeye devam etmek. Benim kırk yıllık tiryaki kocam bebeğimiz olacak diye bıraktı sigarayı ki o karnında taşımıyor sizin gibi. Çok zorlandı ama yaptı. İradeli olmak asıl mesele. Konuyu açana değil burda körler sağırlar birbirini ağırlar misali su iç, yoğurt ye gibi saçmasapan öneri verenlerin hepsine söylüyorum. Kötü haber şu ki az da içseniz çok da içseniz, üstüne su da içseniz bebeğinize çok büyük kötülük yapıyorsunuz. Sigarayı bırakamayacak kadar iradesiz olan da çocuk yapmasın bence