afroditt canım bende bekarken sigara içiyordum eşim asla sevmiyor ne kokusunu ne varlığını asla istemiyordu bi şekilde evlendikten sonra da azaltarak bıraktım sonrasında hamile kalmışım zaten onu düşününce bir daha içmeyi geçtim kokusundan bile tiksindim. Şuan midem kalkıyor, birde sigarayı içmez bildiğiniz yerdim ama geçiyor, bebeğinizi o masumluğunu sağlığını düşünün inanın bırakırsınız :)