afroditt içmiyorum ama size de herhangi bir şey diyecek haddi kendimde görmüyorum, burada biz ne desek boş. Eşim champix ilacıyla bırakmıştı ama hamilelikte kullanıma uygun mu bilmem, psikolojik destek ile de bırakabilirsiniz eşinizle konuşun bırakmak için yardım almam lazım deyin. Ben de kafein bağımlısıyım günde 8-12 tane kahve içen biriydim, ayıla bayışa düşe kalka günde 2 ye düşürdüm ama sorun nasıl, mafoluyordum kahvesizlikten, dr günde 1 bardak dedi ama ikiye çıktığım oluyor. Bağımlının halinden bağımlı anlar 😅