Buraya ne kadar sigara için yazan olsa içmeyenler sanki bir tek sigaranın zararını biliyormuş gibi konuşuyor bende bırakamadım 9 hafta oldu gebeliğim bırakamıyorum günde iki paket içiyordum yarım pakete düşürdüm şimdilik az içince bile ne yapacağımı şaşırıyorum seni çok iyi anlıyorum