Umay255 1ciftyesilgoz 3 üç testim varya üstte ki adetime 4 gün varken yaptım direk cikti en sondaki 2 testi de bugün yaptım canim
Umay255 1ciftyesilgoz kuzum ilk defa avülasyon denemedim ve bu ay toplasan 3 defa anca ilişki oldu bence nasip kısmet işi bunlar Rabbim nasip etmeden olmuyo 4 aşılama ve bı dünya çatlatma iğnesi kullandım kafandan atmadan olmuyo
Ardakumsal Minik1Civciv bugun adet olmam gerekıyordu hsg cekmıstım bu ay olmadm sabah test yapmıştım negatif cıktı acaba Erkenmı yaptım bılemedım ya 😢
HaticeTekin Ben ilkinde kimyasal gebelik geçirdim 71.5 çıkmıştı gebe sanip adet olmuştum ama diğer ayda hamile kaldım onuda beta HCG 4564 çıkmıştı rabbim istiyen herkese nasip etsin 🤲🤲❤️
Minik1Civciv Ardakumsal benim idrarda çıkmadı iki kere yaptım kanda çıktı 14 ile öğrendim yarın hastaneye gideceğim umarım yükselmiştir