Minik1Civciv Ardakumsal benim idrarda çıkmadı iki kere yaptım kanda çıktı 14 ile öğrendim yarın hastaneye gideceğim umarım yükselmiştir
Ardakumsal Minik1Civciv sizde gec dölenmedenmıı şüphe ediyorsunuz İnşşalah Yükselir Rabim kimsenin kucağını boş Bırakmasın 🙏
Minik1Civciv Ardakumsal evet canım yarın kadın doğuma gideceğim inşallah yükselmiştir keseyi görürüm en azından
Minik1Civciv Ardakumsal yani canım 4+4 gösteriyor ama benim geç döllenme çümkü idrarda çıkmadı kanda çıktı 3 haftalık falan vardır herhalde
Limonzeytin Minik1Civciv Hayrlı olsn gebelk var evet ama sen 2günde bi gidip kan ver değern en az 2 kat artması lazım sağlklı gebelk için 😊👍
Zehraa3 Minik1Civciv benım de 1 gün geçti yanı olmam gerekıyor agrım var adet sancısı gıbı ama gelen giden yok normalde lekelenıp olurdum 2 gün oncede pembe leke gördüm acaba olabilir mi gebelik bilmiyorum
Zehraa3 Minik1Civciv 1 hafta önce vermıstım 0.100 yok yanı çıkmamıştı ama adette gectı belkıde olurum aman
Minik1Civciv Zehraa3 benim 10 gün önce 1 di adetim ikinci günü olmadım akşamında gittim kan verdim 14 dü sende var canım idrarda çıkmamıştı bu arada gebelik kanda çıktı