Umay255 nunis canim hamilesin benim de adetime 4 gün varken kan testim 15.83 çıktı bugün adet günüm yarın da tekrar kan vercem hayırlısı bakalım
Huzurrr_13 Minik1Civciv evet ikizdi biri kalbi durdu 7+5 te diğeri ile yolumuza devam ediyoruz minisimle rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım 🤲🏻❤️
Minik1Civciv Huzurrr_13 amin canım benim cümlemizin inşallah sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin Rabbim ♥️🤲🏼🤲🏼
Huzurrr_13 Mikmikbuk doktorlar bir kere kan verdin mi artık artışa bakılacak en rahatı bilmemek adet 1 hafta gecikene kadar malesef biz çok heyecanlı evhamlı anneleriz 🙈😂❤️❤️
Minik1Civciv Huzurrr_13 sorma canım ben bu ayda iki kere kan 6 kere idrar testi yaptım en son bugün yaptım çıkmadı baktım adet olmuyorum kan verdim öyle çıktı 😂
Huzurrr_13 Minik1Civciv beklemediğin anda mucizen gelir 😂 şimdi demiş anam acele ediyor biraz geç göstereyim kendimi 🙈😂
Ardakumsal Minik1Civciv idrar verdiğinizde Gecikme Olmamılmıydı Yoksa gecıkme olmasına ragmenmı cıkmamıstıı
Aminemihra Minik1Civciv çok düşük değer siz idrarda yapın silik çıkarsa bile vardır .benim 5 gün geçmişti 279 çıkmıştı
Umay255 Aminemihra canim benim adetim geçmedi adet günüm bugün ben o kan testini 4 gün önce verdim yani adet tarihime daha 4 gün varken bugün adet olacaktım olmadim
Umay255 Ardakumsal şöyle oldu ben Regal günüme 4 gün varken test yaptım üç tane üç pozitif çıkınca gidip kan verdim 15.83 çıktı beklenen Regal bugün du olmadım en sondaki test yaptım işte yarın kan vercem
denizasigi Minik1Civciv hayırlı uğurlu olsun ben de yavrumu 17 ile öğrendim kesemiz göründü carsamba günü de bakalım bebeği görmeye gideceğim inşallah görünür 💝💝 Darısı tüm isteyenlerin başına 🥰
Umay255 denizasigi amin kuzum amin ay çok sevindim inşallah görürsün yavrunu benim işte adete 4 gün varken 15.83 çıktı bugün adet günüm olmadım yarın bida kan vercem inşallah tutulmuştur 🤲🤲🥰
denizasigi Umay255 inşallah acile gidipte kan verebilirsin beta degerimi olcturcem dediğinde bakıyorlar