ankakusu_2022 eşim çağırmak istiyodu da çağırmak istediği ekip kalabalık olacak eve sığmıcaz iki sefere de bölmek istemedi galiba, her şeyi tek yapamam o yapar aslında çoğu şeyi ama o da oruçken çok bitkin oluyo bi haftasonumuz var zaten evde olduğumuz o yüzden sanırım çağırmıcaz kimseyi 🤭 sağolsu ailesi siz bize gelin burda yiyelim içelim modundalar kimseye de demezler ki bizi iftara almadılar, akrabaları da istediğini düşünebilir hamilelikte misafir ağırlamadım gibi bi şey 20 haftalığım, bayramdan sonra bi akrabayı davet edicez artık ayıp oldu onlara onun haricinde pek misafir moduna giremiyorum ben