ankakusu_2022 33 haftalık hamileyim sadece bir kişiyi çağırdık oda hem komşumuz hem kızımın bakıcısıgil çağırma nedenim de tayinleri çıkıyor gidecekler gitmeden son kez yemekli görüşmek için cunku gelecek aya hiç cagıramam sonra doğum derken zaten onlar gidecek onun dışında kimseyi çağırmadık ki eşim 3 günde bir akşamları evde oluyor anca çağıranlara gidebiliyoruz o günler kimseye ben cagıramam da demedim direkt ama anlasınlar bence zaten 19 aylık kızım var üzerine 8 5 çalışıyorum zaten 8 aylık hamileyim birde oruç tutuyorum yani çağırmamı bekleyende artık ne derse desin 🥲