ankakusu_2022 Kızlar hamileyken iftara misafir çağırıyor musunuz çağırıyorsanız kaç haftalık hamilesiniz, yoruluyor musunuz, etrafınızdakiler anlayışlı mı yoksa biz eskiden tarlada doğururduk kafasındalar mı
Edadrmz ankakusu_2022 35+2 deyim canım iftara kimseyi ağırlayamam valla eşime zor hazırlıyorum . Kimseyi çağırmadım iftara saolsun kimsede bişey demedi onun yerine herkes bizi çağırdı .
Serapcemre ankakusu_2022 canm cagırdm arkadaşımı evi temzledm sonra eşim yaptı bir kısım yemek arkadaşım yardm etti ben yaptm derken bulaşıgı arkadaşımla yıkadım ama inan belim koptu 27haftalıgım ama cok zorlandım bir de kaynanamlar geldi o gün daha fenaydım evi temzledm bütün yemeklefi yaptm ve bulasık vs pertim cıktı sonra oturdum kalkamadım eşim yaptı çay vs faslını da
funnymummy ankakusu_2022 zaten gurbette kimsemiz yok eşim sadece bir arkadaşını davet etmek istedi kabul ettim artık çok zor şeyler hasırlamıycsm 22 haftalığım geldiklerinde 23 olucam
Denzk ankakusu_2022 ben bir tek yarına kaynanamları çağırdım başka birini çağırmam 32.haftamdayım eşimle birlikte bişeyler yaparız
annesinin_beybisi ankakusu_2022 19+6 haftalık hamileyim kimseyi davet etmedim kendi annemler dahil çünkü koku hassasiyeti bulantidan dolayı yemek yapmakta zorlanıyorum zaten çevrem de bu konuda anlayışlı halimi görüyorlar
Melake Maalesef eşim benden habersiz arkadaşlarının davetlerini kabul ettiği için bende bu hafta çağırıcam ama çok zor olucağının farkındayım 23. Haftadayım eğer kabul etmeseydi eşim kimseye gitmeyi yada çağırmayı düşünmüyordum bel ve kaburga ağrılarım çok yoğun 😒
mihraveannesi ankakusu_2022 aileler uzakta zaten. Çağırabileceğim iki arkadaş var biri hamile halimden anlar o yüzden kimseyi davet edemedim. Gözüm kesmiyor 🤭
Ormanmeyveli ankakusu_2022 Ben davet etmedim ama zorla davet ettiren akrabalar oldu. Yarin size iftara geliyoruz dediler birden. O gün çok yorulmuşum Allahtan bulasiklari toparladilar. Menümde eristeli mercimek corbasi karniyarik pilav salata cacık birde tatli almıştık bilmiyorum ekstra ara sıcak bir sey yapamadim
Ozlm0916 ankakusu_2022 vallaha kimseyi çagırmadım kuzum ne yalan söyleyim kaynanamgili davet ettim ama gelemediler kaynanamgil burda değil nigdede bide kayınvalidem çalısıyor sadece kendi annemi davet ettim bi annem geldi esimin arkadaslarini felan davet edemedim ağırlıyacak durumda değilim 24+4 olduk bel sırt ağrılarım başladı kaynanamda görümcemde kimseyi cagirma kendini yorma diyo
Tubmavi ankakusu_2022 sadece bi çift arkadaşımı çağırdım bin kere dediler gelmeyelim yormayalım diye ama uzun zamandır yemeğe çağırmak istiyorduk iftara nasip oldu. Eşim bana hiç iş yaptırmadı zaten zorlanmadım hiç. Yavaş yavaş yemeği yaptık yardımlaşarak. Sofra çay tatlı servisi falan hiç ellemedim eşimle arkadaşımın eşi yaptılar. Kahveyi de onlar yaptı dağıttı. Arkadaşım da 9 aylık bebeği var biz hep oturduk genelde misafirlerim yardımcı oluyor sağolsun çaylarını bile alırken bizi hiç kaldırmazlar vermezler bardaklarını kendileri alır. Annem kaynanamları çağırmamı söyledi ama kalabalıklar. Kalabalık ağırlayamam heralde.
Bebek-C Son 1 haftaya kadar eşimle plan yapıyorduk şunları çağırırız bunları çağırırız diye ama ağırlaştım ve ağırlarım artmaya başladı o yüzden kimseyi çağıramayacağım. Davetlere seve seve gidiyorum ama 😀 sağ olsun kimse de benden beklemiyor tam tersi ben ağız ucuyla bize de bekleriz dediğimde “sen hele bi dur bekleme kimseyi kendine bak yeter” diyorlar. 33+5im bu arada.
Zeynepppp23 ankakusu_2022 bende 2 kere misafir ağırladım ikisindede toplamda 11 er kişi olduk dolma mantı salata pilav mercimek çorbası yapmıştım birine orman kebabi diğerlerine firinda pureli et sote yapmıştım tatlı olarakta birine gelin pastası diğerine ıslak browni yaptım ilk misafirimde eşim işte olduğu için tek yapmıştım hazırlığı çok yoruldum dün eşim evdeyken o yardım etti çoğu seye zorlanmadim cok şükür 26 haftalik hamileyim bende 🥰
Sweetbabyy ankakusu_2022 Valla oruç tutuyorum ilk hafta iki arkadaşım geldi okadar kimseyi çağırmıyorum beklemiyorlar da zaten 36+4 haftalığım hiçbir arkadaşım da çağırmaz akrabalara gidiyoruz arkadaşları ben çağırsam koşa koşa gelir ama hamilesin gelmeyelim de demezler bu konuya aşırı sinir oluyorum😒
Zeynepppp23 ankakusu_2022 kimsenin benden çağırayım diye beklentisi yok hamilesin oruçlusun diyorlar ama ben kendim misafir ağırlamak ıstiyordum evime gelen kişiler bizi çok çağırmıştı kendimce ayıp olur benimde çağırmam lazım dusuncesindeydim
Cgdm-altnkr ankakusu_2022 bende annem ve kayınvalidemleri çagırdım sadece ayrı günlerde ama inan 3 günde kendine gelemıyosun. Önce kaynanamları çagırdım dedim yaparım falan ama bel sırt agrısı perişan etti. Onları çagrınca dedim annemlere ayıp olcak dün cagırdım bugün inan geberiyorummmmm. Eşim herkes yardım etti ama inan cok yorucu bişey 😬 25 haftalık hamileyim. Daha da kimseye bişey yapamam valla. 😀