Açıkçası ben artık kızmıyorum sağlık çalışanlarına, bir insanın ağzına tükürüp her türlü şiddete maruz bırakıp, berbat çalışma koşulları sunup sonra da anlayışlı olacaksınız, mutlu olacaksınız bu sizin işiniz diyemiyorsunuz. Geçen gün doktora gittim, adamcağız sabah çok anlayışlı ve ilgiliydi. İşim öğlene kalınca mecbur kapıda bekledim epey. Resmen kafayı yedim, dedim şu sırada bekleyen insanları bi dövsem nasıl rahatlarım. Resmen sinirden başım ağrıdı. Azcık bekledi diye doktora beddualar savuran, kapı her açıldığında inatla 15 kişi birden içeri girmeye çalışan, hemşireyi inceden inceye tehdit eden. Yok arkadaşlar, bizim insanımız leş olmuş. Sabır falan bırakmamışız ne doktorunda ne hemşiresinde. Dayanamadıkları yerde patlıyorlar işte, sorumlusu direkt biz olmasak bile sonucuna hep birlikte katlanıyoruz.