Nesine devletlerin hepsi öyle. Cektirdigim nst kağıdını bile vermiyorlar ( en basitinden yani , yoksa bir işime yarayacagindan değilde) cinsiyet öğrenirken sadece ekranı çevirip pipisini gösterdi o kadar . Ultrasonlari da 2boyutlu sanırım baksakta bişey anlamıyoruz