Ben devlete gidiyorum Allah razı olsun doktorumdan o kadar ilgili ki bebeğim cinsiyetini göstersin diye 20 dk uğraştı her ğittiğimde korku dolu gözlerle bakıyo (düşük tehlikesi atlatmıştım) size bişey olucak düşüncesiyle sizden çok ben endişeleniyorum diyor işini hakkıyla yapan insana değer veren biri doktorum şükürler olsun🙏