BeyzaF ben tüp bebek sürecine hazırlanıyordm, bütün evraklarim tamamdı adet olunca gel dediler. Neyse aradan 2 3 Ay geçti evrak tamamladım ilaçsız adet olamıyorum diye ilaca başladım adet oldum. Tedavi için gittim bana ne dediler biliyomsnz embriyolog izinde bir sonraki ay gel . Hüngür hüngür ağladım psikolojik olarak zaten zor surec. Bashekimlik cimer nere varsa yazdım. Aradılar hastaneden cimer den sizinle özel ilgilenicz bizim yanımıza gelin işlemlerinizi beraber halledelim diye. Tabiki bir ayım çöp oldu. Bir sonraki ay gittiğimde hemşire bana bizi şikayet etmişsiniz yok şöyle böyle dedi. Ve tedavim tamamlanan kadar bebek gibi ilgilendiler. Dr geç gelecekse bir gün öncesinden söylediler