_mirayinannesi fakat söyle bir durum var şuan doğursanız doğurursunz ve sorunsuz bir şekilde beklemenin hani belli bir haftadan sonra mantığı yok sahsen. Belli bir haftaya kadar çoğumuz birsey almadık her ihtmallere karşı. Ama doktorunuz bilmiyorum söylemedimi ama belli bir haftadan sonra çantanın hazır bi şekilde beklemesi gerektiğini söyleyebilirdi, birebir hastanede hemşireler doktorlar bunu söylüyor. Neyse sizin düşünceniz tabiki saygı duyuyorum 😊😊