Defnem_26 32+2 olduk bugün battaniyelerini nevresimlerini yıkadım yarında utu sonrada kıyafetlerini yıkayacağım bakalım 😚
Deniz2961 Dua hafifliyor bazen ama tamamen gecmiyor ne yazıkkı ustelik cokta hasaslasti bu zamana kadar hep agda yapıyrdum gcen gun tekrar yapım ddm kanadı bıraktım ben de ne yapcm bılmıyrm
Dua Deniz2961 evet özellikle oturunca çok zor oluyor hareket bana iyi geliyor inşallah hayırlısıyla sağ Salim doğururuz hepimiz ❤️
ayayselll 33+3 haftalığız. Bazı eksikler dışında birçok şey alindi. Yıkayıp ütülemedim henüz. Bundan sonra inşallah.. 😊
FundaT Ben de asiri agirlastim uyku modundayim hep🤷♀️ iyiki hastane çantami 30 haftalikken hazirlamisim sade ce bi Kac sey daha koycam o kadar. Bekliyoruz bakalim hayirlisiyla gelsin oglum 🙏🙏🙏
KoldaHurisen Miray_alparslan bende başlayacağım inşallah sabırsızlanıyorum ❤️ 33+4 oldum. Çatı ağrısı var bebek büyüdüğü için baskı yapıyormuş kemikler kendini hazırlıyor dedi normalmiş. Gece dönemiyorum yatakta ve ayağa kalkarken kütlüyor resmen tak diye. sağ Salim kavuşalım inşallah hepimiz ❤️
deletedmom503 7.aya girdim ve basladim alisverise 15 gun icinde alisverisimi tamamladım kiyafetleri yikadim utuledim cantami hazirladim her ihtimale karsi hazirlikli olmak istedim 3.gebeligim bu 3de 7.ayda hazirdim erken dogum vs durumlar icin hazir olmakda fayda var diye dusunuyorum simdi 33+4h hamileyim bebişimi bekliyorum hayirlisiyla gelir insallah
Fatmazaltn Miray_alparslan 34+4 herşey tamam çok şükür 🙏🏻 geriye sadece benim lohusa takımım kaldı onu da ay sonunda inşallah