Nagihannnn0606 her gittiğimde sanki avutuluyor gibi hissediyorum. Hahara kikiri değil benim ihtiyacım. Ultrasonda 10 dk duruyoruz o yani. Tahlillerimde idrar yolu enfeksiyonu çıkar, umursamaz bunu. Diğer doktorlar( aile hekimi) felan şaşırıyor bu duruma
Şimdi 31 haftaligiz, risk alıp değişmek istemiyorum.