Bende Hacettepe
Aykizzz Bende Hacettepe ye gidiyorum Özgür Beye ölçümler tahliler herşeyi yapıyor,düzenli randevu veriyor ama ultrasyonda ölçüm yerleri dışında bebeğin yüzünü hiç görmedim 30haftalık oldum elimde bir tane bile ultrasyon resmî yok insan merak ediyor acil bişey olduğunda arayacak numarası yok ama ilk haftalardan beri devam ediyorum oyüzden değiştiremem de😔