Bende GATA ya gidiyorum.. yoğunluğu bi tık daha az.. ikinci olarak kilonu her gittiğinde ölçüyorlar testler için Bilgi veriyorlar sorduğum sorulara da cevap aldım.. Büyükşehire gittiğimde de fena değildi ama ne ikili test ne kan idrar testi hiç bişey istemediler sadece ultrasonda baktı hepsi bu başka hiç bi Bilgi yoktu maalesef ilgi de vardı diyemem zaten aşırı aşırı kalabalıktı mecbur kalmadıkça gidicem bi yer değil tabi doğum nasıl bilemiyorum😊