Ben şehir hastanesine gidiyorum ve gayet memnunum, sadece aynı doktora muayene olabilmek için randevu kovalamak gerekiyor. Son gittiğimde necati hançerlioğullarına gittim gayet memnun kaldım benimle sohbet etti bebeğimi gösterdi hatta rica ettim video bile çektirdi. Belki yoğun veya iyi olmafığı bir güne denk gelmiş olabilir diğer arkadaşlar🤷♀️ gebe okuluna gittim doğum katına çıkarıp gezdirdiler gayet içim rahatladı gördükten sonra. Ayrıca normal doğum olursa eşiniz yanınızda kalabilir ve normal odaya çıktığınızda da bir refakatçiniz sizinle kalabiliyor dediler🤗