37+3 deyim 38+5 haftaya çarşamba sezaryene gün aldık kemiklerim batıyor ara ara kasığıma ağrı giriyor el ve ayaklarım çok fena ödem topladı çok zorlanmaya başladım. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bir de ilk gebeliğim panik atak var genel anestezi istemiyorum ama panik ataktan ötürü sorun çıkmaz inşallah spinal istiyorum siz hangisini tercih edeceksiniz