Svg02 bizde bugün 38+3olduk. bugün Kontrolumuz vardı bebegimin suyu azmis acil doğuma alinacaksin dediler fakat acildeki doktor yatisimi yapmadı. Sabah bı daha gidicez doktora. Acilmam yok sezeryanla alın diyorum alamayiz diyorlar, bebeğin hareketleri de oldukça az napicam bilmiyorum vallaa😔