Sedos16
Bence birkaç ay kendiniz deneyin derim ne tüp bebek nede aşılama. Banada dokturum direkt tüp bebek demıstı amh ım çok düşük oldugu için . Yaş 30 idi amh ım 0.3 idi sen düşün artık. İncir ve havuc kürü var prof Dr. Saraçoğlunun onu 2 ay yaptım 3. ayda kendılıgımden hamile kaldım .bırde gez dolas bu kendin denediğin donemde stres yapma .stres en büyük engel hamileliğe.incirli havuc kürünü yap derim .Önce Rabbim sayesinde o istemese hiçbişey olmaz bu kürlerde destek oldu diyelim. Ve sonucunu bana yazmanı beklerim ).olmazsa zaten kararını verip tüp yada aşılama istediğini yaptırırsın.