İki kez aşılama yaptırdım,ikisi de olumsuz oldu ve olumsuz olduğu için psikolojik olarak çok yıprandım.4 yıl ara verdim.tüp bebeğe başladık 3 ay sürdü.Bir ay tanı kondu,bir ay raporu bekledim Ocak ayında da transfer oldum.Şimdiki aklım olsa ve imkan olsa direk tüp bebek yaptırırdım.Onca yıl boşa beklemişim.Şimdi 14+6 haftalık olduk