15ysr11 Annesininportakali53 Orası muhakkak öyle mecbur bekliycez ama çok zorlu süreçlerden geçince insan daha tedirgin oluyo yani şahsen ben öyleyim. Bide henüz aileler bilmiyo cuma kontrole gidicez duyulursa video alıp video ile söyliycez duyulmazsa da kese fotoğrafıyla 🤭 Bakalım en azından bizde yeniden görmüş oluruz 🤭🥰
Annesininportakali53 15ysr11 bende 2 düşük yaptım kuzum anlayabiliyorum biri boş gebelik biri kesem bozuldu sağlıksız gebelik ama şuan tekrar hamileyim öğrenir öğrenmez gittim 4+2 de kesemi gördüm 6+5 te kalp atisi duydum ve bebeği gördüm o zaman kadar önlem amaçlı iğne progestan kullandım şükür allahima 2 gebelikte bomboş kesem vardı şuan dolu bebeğimi ve kalp atışını gördüm onlemi başta almak gerekiyor aldın mı sonra mecbur bekleyeceksin şuan 8 haftaligim bir sonraki randevum 11 haftalikken her ay çağırıyor bende endiseleniyorum ama kendi kendime diyorum ayda 3 kez girsem de o ultrasona birsey değişmeyecek Yiyecek ekmeği varsa Rabbım onu korur 🥰
15ysr11 DevriminAnnesi Çok heyecanlı insallah hem keseyi görürsün hem kalp atışı duyarsın 🤲🏻🥰 Bende Eylül de kimyasal yaşadım öncesinde de defalarca tedaviler vs… O yüzden beklemek zor geliyo Rabbim sağlıkla kavuştursun hepimizi 🤲🏻🤲🏻
15ysr11 Annesininportakali53 Günlerin sata göre mi ultrasona göre mi canm Cuma gittiğimde sata göre 5+2 ydi doktor 4 haftalık feln dedi o yüzden merak ediyorum daha çok. Kesinlikle doğru düşünüyosun ama insanız düşünmeden yapamıyoruzki 🤷🏼♀️ Hayırlısıyla kalp atışını da duyalımda 🤲🏻
Annesininportakali53 15ysr11 sen suanlik sata göre hesapla canım ilerledikçe doktor söyler kac haftayla uyumlu olduğunu bende şaşırıyorum şuan sata göre 8 haftaligim ama hep bir gün önde 8+1 im yani acaba benmi yanlış hesaplıyorum diyorum bazen😄😄 duyarsın inşallah kuzum🧡🤲
15ysr11 Annesininportakali53 Öyle yapayım o zaman uygulamadan takip ediyorum zaten iyi oluyo yoksa ben artı felan anlamam 🤭 İnsallah canım
DevriminAnnesi Habus merhaba birşy soracağım Değerlerimi güncelliyorum son değerde sıkıntı mı var korkmalı mıyım 14 Nisan 22,17 16 Nisan 75,43 20 Nisan 397,8 24 Nisan 1.635 28 Nisan 4967
Habus DevriminAnnesi hayır %60 un üzerinde artış da sağlıklı gebelik oluyor ki sizinki %80 civarı. Artışınız gayet güzel hem kese oluştuktan sonra da zaten sürekli aynı değerde artmayabiliyor korkmayın 🌸 bence artık testte vermeyin kimyasal gebelik 4 binlere kadar çıkmaz diye biliyorum öyle olsa değer çoktan düşmeye başlamıştı. Bir iki güne keseyi görmeniz lazım zaten ☺️
DevriminAnnesi DevriminAnnesi m060918 valla öyle tırsıyorum ki bi an önce cumartesi gelsin keseyi göreyim istiyorum.. 🥰🤲🏻
DevriminAnnesi Habus içimi rahatlattınız teşekkürler hepinize 🥰🤲🏻 Umarım 2 gün sonra ilk kontrolüm var keseyi görebilirim 🥰🤲🏻
Habus m060918 2000 üzerinde iken alttan muayene ile görünüyor 3-5 binim üzerinde iken karından görünüyor diye biliyorum ☺️ Bence garanti olsun diye 5 bini beklemeli ama doktorun cihazı iyi olmayabilir geç görülebilir falan stres yapmamak gerek 🙏
Habus m060918 yani biz direk karından gördüğümüz için alttan bakmadı hiç ama zararlı değil hatta bazı doktorlar daha iyi göründüğü için ilk 12 hafta sadece alttan bakıyorlar ama gereksiz bence 2 gün daha bekler karından baktırırsınız görünür zaten kese