15ysr11 valla 4+2 de keseyi gördüm 5+2 de tekrar gittim o zaman 19.000 di alttan duyulur dedi istemedim yani o zaman kadar benim ki heralde Bi 100.000 i geçerdi 6+5 te gittim hem gördüm hem duydum beta 7000 üstü değilde keseyi gördükten 2 hafta sonra kalp atisi duyulur 4+2 de gördüm keseyi 6+5 te kalp atisi ve bebeği gördüm doktor o yüzden 2 hafta sonra gel demiştir kuzum şuan 8 haftaligim 🥰