Merhaba 20 Mart Regl oldum 26 martta bitti. Takvime göre Regl tarihime daha 12 gün var ama Perşembe şüphelendiğim için kan verdiğimde 22,17 çıktı, cumartesi yine verdim 75,43 çıktı. Daha geçikmemişken bu normal mi? Bir de 75,43 ken pzt değerin kaça çıkması gerekiyor