Şubat ayında doğum yaptım son 4 ay soğuk havalardan dolayı yürüyüş yapamadım doğum iznim evde geçti ama yanımda kimse olmadığı için aktif olarak ev temizlik işlerini hep kendim yaptım 38+3 de yarim saatte normal olarak doğdu hastaneye gittiğimde 8 cm acikligim vardi ve ağrı hissetmemiştim doğru düzgün.kisiye göre değişiyor sanirim gebeliği büyünce yürüyüş plates yapan başka bir arkadaş 41 haftaya kadar bekledi normal olmayınca sezeryanla aldılar biraz da nasip kısmet isi🤷♀️