Deneyimli anneler yardımınıza ihtiyacım var 😊 14+3 haftalık hamileyim şimdiye kadar hep sezaryen doğumu düşünüyordum ama bi kaç video izledim bide etraftan duyduğum kadarıyla çok zorlanılıyormuş e tabi bide o doğum anına şahit olmak istiyorum doğumhaneden Allah’ın izniyle bebeğimi kucağıma alıp çıkmak istiyorum bunun için ne yapabilirim 😁