Ahhhh beeen ben 😭 her gün ağlayan hayattan hiçbir zevk alamayan yasamayi boş bulan ben bir depresyon basladi o kadar kotu bisey ki bebek çok istiyordum ogrendigim gün ben ne yapcam hazır degilmisim demek ki diye ağlamaya başladım hala her saat başı ağlıyorum hicbjrseyden zevk almiyorum 6 haftaligiz ve sanki hayat bitmiş gibi hissediyorum durduk yere ve en kötüsü de eşime karşı bile uzaklastm soğuk hissedyrm kendimi kirpiklerinin telini saydığım adam dan bir yabanciyms gibi birden uzaklastm bu çok perişan ediyor beni resme ömrümden ömür gitti resmen beynim bana yalan soyluyor en sevdiğim şeyleri sevmiyorum suan u depresyonun nasıl bir illet olduğunu yaşayan bilir Rabbım en kısa zamanda sifamizi versin inşallah omuzlarımda taşıyacak derman kalmadı artık 😭