Gamzess1 bence bu yaşadıklarınızı yaşamayan hamile yoktur..geçen gün doğumda ölürsem bebeğimi hiç göremeden diye oturup ağladım..bazen de bebeğime bi şey olursa diye ağlıyorum..en son eşime bi şey olursa diye de düşünüp kaygılanmaya başladım..ki gebelikten önce hiç anksiyete bozukluğum vs yoktu yani..hormonlar tüm dengemizi alt üst ediyor..böyle duygular geldiğinde kendinizi anormal hissetmeyin ve içinizden mantıklı düşünen bi ses sizi telkin ediyormuş gibi düşünün, ben kendime saçmalama bunun başına gelmesi çok düşük bir ihtimal, büyük ihtimalle olmayacak..şimdi sakinleş güzel şeylere odaklan diyorum..bebeğime kıyafet oda vs bakmaya başlıyorum internetten, doğduktan sonra kucağımda oluşunu, onu emzirdiğimi, kokladığımı vs hayal ediyorum ve bu beni çok rahatlatıyor..inşallah siz de kendinizi rahatlatma yöntemini bulursunuz, bu duyguların geçici olduğunu bilin ve güzel şeyler düşünüp aklınızı meşgul edin 🥰🙏