Ben de aynıyım hamilelikten önce anksiyete bozukluğu vardı zaten hamilelikte hepten çığrından çıktı insan her şeyi mi olumsuz düşünür kendimizi boş yere yıpratıyoruz aslında ama kafadaki düşüncelere engel olamıyoruz maalesef elden dua edip Allaha sığınmaktan başka bir şey gelmiyor umarım düzelir 🙏🏻