Bağımlıysan iç, 4 5 tane iç, stres daha zararlı iç o yüzden bir şey olmaz diyen doktor emin ol senin çocuğunu senin kadar düşünmüyordur. Burada insanlar her gün beslenme ile ilgili soru soruyor şu yenir ki bu yenir mi diye siz duman yolluyorsunuz bol bol çocuğunuza. Minicik bir bebeğe duman göndermeyi vicdanınız kabul ediyorsa için tabiki ama bir anne olarak çocuğunuz ve kendiniz için bu fedakarlığı dahi yapamayacaksanız keşke gebeliği erteleseydiniz çünkü nasil bir mucize tanıdığınızı henüz idrak edemediğinizi düşünüyorum. Çok üzüldüm, benim gebelik şekerim var sevdiğim hiçbir şeyi yiyemiyorum herkese iftar sofrası hazırlıyorum icli köfteler börekler pastalar ama kendim yiyemiyorum mesela. Hepimiz fedakarlık yapıyoruz gerektiğinde çocuğumuzun canı için kendi canımızı ortaya atıyoruz bunun yanında bağımlılık ne ki. Bırakmak için bebeğinizin olmasından daha iyi sebep olamaz bence. Kanserin içmeyeceksin içersen ölürsün dese doktor bir şekilde bırakırsın ama mevzu cocugun olunca 2 3 tane içebilecek misin ?