E34lif merhaba bu çok zor ve hassas bir konu içen bilir tiryaki anlar ben anlarim 😪 hepimiz deriz ki ben birakirsam herkes bırakır en çok kendimiz yapariz gibi hissederiz valla bana biri deseydi ki sigarayı bırakacaksın yeminle inanmazdım kendime bile güvenim yok düşün ama bebek var mecburuz , şuan bile içmek istiyorum ama artık eskisi gibi zorlamıyor ama etkisi isteği bıraksan da geçmiyor yani onu demek istedim ha seni çok strese sokacaksa o daha tehlikeli yak paketi iç daha iyi ama bunun 1 i 2 si yok bir nefesi bile aynı çok şükür azalta azalta bıraktım yani ben de 1.2.ydim soran oldugunda diyorum ki ara verdim emzirme bitince başlayacağım artık kismet 😂 inşallah bırakırsıniz hepimizin bebisleri sağlıklı olsun inşallah 🤲