Hamile kalmadan bırakmanız gerekirdi umarım bırakabilirsiniz ,yarın öbür gün kaç yaşında olursa olsun içmenize müsade eder misiniz bunu düşünün ? Ve siz nefsinize hakim olmadığınız için çocukta kalıtsal olarak hastalık olabilir nasıl içiniz acımaz ? Ve izmaritin arkasına beyaz bir peçete koyup çekin sonra peçeteye bakın ne hale geliyor bebeğinizin ciğerine o peçeteye yapışan zifte sebep olduğunuzu da her eliniz pakete gitmeden hatırlayın.Eğer hala olmuyorsa nolur destek alın.Doğumdan sonra emzireceksiniz bebeğinizi ve için birine 45 dakika sonra en az verebilirsiniz yoksa o çocuk hasta olur hastaneden dönemezsiniz sürekli bronşit ile savaşmak zorunda kalır.Sert olmuş olabilir ama gerçek acıdır bu kötülüğü bebeğinize nolur yapmayın.En yakın zamanda inşallah tiksinmeyi beklemeden kendi iradeniz ile bırakabilirsiniz