ParildayanYildiz Yeni deneyimliyoruz biz de ama eşim için acile gitmiştik, gerçekten aciliyeti olan bir durum vardı ama öyle bekledik durduk bizimle ilgilenmeleri için yani 🤣 Aynı şekilde randevusuz asla bir yere adım atamazsın ve randevu bulmak çok zor. 5. Haftamda test için gitmiştik, pazartesi gittiğimiz de ikinci muayene ve bunun için de arayıp kendileri gün verdi zaten. Biz ultrason falan bekliyoruz ama öyle birkaç test yapıp yolladılar, yine gün verdiler ultrason ve kontrol için 😂 Bekliyoruz sadece.