Blossoomm Ben bişey sorcam kızlar uygulamayla ilgili benim son adet tarıhım 30 ocak 4 şubatta bitmişti uygulamaya bu tarihi girince 11 haftalık diyor ama doktor bir hafta geriden söyledı uygumada bunu nasıl düzelte bilirim bilen varmı
Pelinlii Leynan588 prillam dr beni rahatlattı biraz doktorunuza sorarak belki kullanabilirsiniz ama cok zorluyor umarım 3 3.5 aydan sonra gecer bu durum:(
Mucizebb Pelinlii Cnm dr bna da verdi prilami gunde 1 tane ama kusmam oluyor cikaramiyorum cikmadigi icn de dha cok zorlaniyorum en azindan kusunca insan rahatliyor o yuzdn kulanmayi kestim prilami acba iki tnae kulansam olurmu hic dryede gidemedim diyemedim de
Ozlemmyarmann Ezgi_hsyn aynıyız seninle nasıl gidiyor hamilelik kusma vs bu sıkıntıları yaşıyor musun 🌸👼
Ezgi_hsyn Ozlemmyarmann sadece baş dönmesi uykulu halindeyim canım çok sevindim aynı anda olmamıza ama kramp ağrılarım azaldi sanki sende durumlar nasıl 🥰🐣
minikturtam1 ZMM8888 tüp bebekte nasil hesaplanıyor acaba ? Benim son adet tarihi 19 şubat 12 martta transferim oldu. 5 nisanda gittik doktir 5+5 dedi 12 nisandada 7+4 dedi kafam karısti acikcası. Nasil dogru hesaplaya bilirim?
ZMM8888 minikturtam1 öncelikle hayırlı olsun sağlıkla kucağına al inşallah canım tüp bebekte de son adet tarihine Göre hesaplanıyor
Ceydassss ParildayanYildiz benim 12 şubattı bişey soracam ben sürekli uyuyorum midem bulanıyor hamile kaldığından beri temizlik yapamıyorum sizde se öyle mi
ParildayanYildiz Ceydassss her insanın farklı oluyormuş canım bende bunu yeni deneyimliyorum aciktigimda çok midem bulanıyor mesela ara ara mide yanmam oluyo onun dışında bişey hissetmiyorum henüz
ParildayanYildiz Ballisinsen aynen öyle yaa zaten birsey zararlı olsa tüm doktorlar bunu destekler bence ama diğerleri ne düşünüyor bilemiyorum
Busraa96 ParildayanYildiz Benimde 13 Şubat ilk öğrendiğim de 6+2idi o zaman hem kese göründü hemde kalp atışını dinledik şuan 11 haftalığız 🥰☺️
ParildayanYildiz Busraa96 ay ne güzel yaa sağlıkla kucağınıza alın ben erkenden öğrenmiştim zaman geçmiyor yok kese oluştu mu bebek gözükür mu kalp atışı var mı bunları düşünmekten kendimi yiyorum hala
Mucizebb Busraa96 kiz nasil 11 haftalik oluyor son adete gore 9 haftlik fln olmus oluyorsn bnmde 13 subat son adet ondn dedim
Miniktirtil Benimde son adet tarihim 13 şubat 9 haftalık kiraz olduk bugün 🥰 biraz zor geçiyor çünkü bana temizlik uzun yol vs vs yasak bir de mide bulantilarim asla geçmiyor yine de çok şükür halime 🤲🥰
Miniktirtil ParildayanYildiz amiiiiin inşallah yavrusunu bekleyen tüm anneler sağlıkla evlatlarına kavuşsun inşallah 🤲🥰
Rmysa0308 Mucizebb benimki tam haftasındaymış öyle demişti doktor.gec döllenme vs ondandır seninki belki
2022Mom2022 Mucizebb kusma hiç olmadı ama ara ara bulantı oluyor tansiyonum sık düşüyor baş dönmemde aşırı ve halsizlik
SYalman ParildayanYildiz benimde son adet tarihim 20 şubat 😊 4 haftalıkken öğrendim 7+4 de kalp atışlarını duydum🥰🥰
Pelinlii Mucizebb iki tane kullanılabiliuor diye biliyorum ben ama ben akşam uyumadan bir tane prillam dr ve sabah uyanınca onzyd kullanıyorum doktorumun önerisi ile sadece prillam ise iki tane alınabilir demişti onu denemedim ben kusuncada kendime gelemiyorum ya bian önce tamamen bitse keske :(