10 şubat 9+2 yim ama daha ultrason falan yok 🤣 gelişimi ne aşamada bilmiyorum. Pazartesi ultrasonda göreceğiz sanarak randevumuza gittik ama Türkiye’de olmadığım için burasının sistemi biraz değişik ilerliyor. Artık 2 Mayıs’ta bakacağız nasıl bir şey kese, gelişme vs.