ParildayanYildiz en son 7 marta gittik kese falan göründü iyi dedi kalp atışı da bayramdan sonra gel dedi ama arefe günü İnşallah annemlere gidecem yol üstü gidip duymak istiyorum doktor yolumuzun üstü en azından içim rahat eder daha önce kürtaj olduğum için emin olmak istiyorum