Arkadaşlar gelin bu güzel süreçte birbirimize deneyimlerimizi anlatalım süreci konuşalım fikir verelim.Benim son adet 20 şubattı 6+4de hastaneye gittim keseyi gördüm pazartesi tekrar randevum var 8+1oluyoruz inşaAllah o gün bebişi ve kalp atışını duyacağım sizler ne durumdasınız 😍🥰